Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τα ειδικότερα αναφερόμενα στα άρθρα 3 επ. του Ν. 2251/1994 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Σε αυτή την περίπτωση η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή δεν πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες. Ο πελάτης θα επιστρέφει τα προϊόντα στην επιχείρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών και τα χρήματα θα επιστρέφονται στον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία λήψης του προϊόντος συνοδευόμενο με την απόδειξη ή το τιμολόγιο ειδάλλως τα χρήματα δε θα επιστραφούν.
Στις περιπτώσεις που το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος επιχείρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από ημέρα της παράδοσης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί. Στις περίπτωσης αυτές το κατάστημα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος.
Σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Στις περιπτώσεις που το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος επιχείρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από ημέρα της παράδοσης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί. Στις περίπτωσης αυτές το κατάστημα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος.
Σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν, η επιχείρηση θα εξετάσει το αίτημά του (ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΙΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΙΤΕ ΜΕ E-MAIL) σύμφωνα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνο εφόσον έχουμε παραλάβει το προϊόν το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.
Για την αλλαγή απαιτείται η Φόρμα επιστροφών την οποία υποβάλλετε ηλεκτρονικά.