Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν, η επιχείρηση θα εξετάσει το αίτημά του (ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΙΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΙΤΕ ΜΕ E-MAIL) σύμφωνα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνο εφόσον έχουμε παραλάβει το προϊόν το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.
Η αίτηση επιστροφής να μην ξεπερνά τις 14 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Συσκευάζεται το προϊόν που επιστρέφετε μαζί με ενημερωτικό σημείωμα στο οποίο παραθέτετε τον τρόπο που θα θέλατε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
Η αποστολή του δέματος θα πρέπει να γίνει με τον μεταφορέα που το παραλάβατε. Παρακαλώ σημειώστε ότι το κόστος επιστροφής είναι δωρεάν μόνο όταν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα κατά την μεταφορά. Σε αντίθετη περίπτωση χρεώνετε ο πελάτης την επιστροφή.
1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
2. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ PAYPAL
3. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
4. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
EUROBANK
IBAN: GR7302602340000400102103029
Αρ. Λογαριασμού: 0026.0234.40.0102103029
Όνομα κατόχου: ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.
ALPHA BANK
IBAN: GR4501401140114002789001416
Αρ. Λογαριασμού: 114.002789.001416
Όνομα κατόχου: ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR3801720830005083083179393
Αρ. Λογαριασμού: 5083.083179.393
Όνομα κατόχου: ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN: GR8801106770000067734383762
Αρ. Λογαριασμού: 677/343837-62
Όνομα κατόχου: ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία.Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.Αναλυτικά εδώ.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.
Dimitrios Grivas
20/10/2024 12:00
Ρήγας Μακρής
11/06/2024 09:28
Panos Fousianis
11/02/2024 09:28
Σπύρος Τσελίκος
07/11/2023 22:30
Mike Koziara
06/06/2023 20:00
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Olympia 3P
02/02/2025 12:00